Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego zmienia system obsługi klientów

2020-10-27 08:32:39

 

 

Zamiast codziennych kolejek przed budynkiem i do biletomatu, rejestracja interesantów za pośrednictwem Internetu i przez telefon. Od 2 listopada Starostwo Powiatowe zmienia system obsługi klientów Wydziału Komunikacji. Decyzja o zmianach podyktowana jest koniecznością przestrzegania nowych obostrzeń w warunkach dynamicznie rosnącej liczby zakażeń SARS- CoV-2.

Mieszkańcy powiatu stargardzkiego, którzy w najbliższym czasie planują rejestrację auta lub wizytę w Wydziale Komunikacji, powinni przygotować się na zmiany. Od poniedziałku 2  listopada 2020 r., zgłoszenia osób odnośnie rejestracji pojazdu, spraw bieżących i prawa jazdy przyjmowane będą wyłącznie za pośrednictwem platformy internetowej oraz przez telefon. Nie trzeba więc fatygować się do urzędu, by zająć miejsce w kolejce do biletomatu. Ta forma obsługi od 2 listopada nie będzie już możliwa.

Zdecydowały o tym głównie obowiązujące obostrzenia związane ze stanem epidemii, na podstawie przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z 16 października, które wprowadzają ograniczenia w tworzeniu się skupisk ludzi przed i wewnątrz budynku. Wprowadzone  zmiany podyktowane są więc troską o zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców, a także  pracowników Starostwa Powiatowego.  Zachowano przy tym dotychczasową pulę biletów przeznaczonych do pobrania każdego dnia, we wszystkich trzech kategoriach spraw- na czele z rejestracją pojazdów.

Obsługa klientów oparta zostanie głównie na internetowej platformie rejestracji, dostępnej przez całą dobę. Osoby, które zarejestrują się za pośrednictwem Internetu będą następnie obsługiwane w Wydziale Komunikacji codziennie, w godzinach 8.00.- 13.00.

Platforma internetowej rejestracji dostępna jest pod linkiem:

https://bezkolejki.eu/powiatstargardzki

Po otrzymaniu informacji zwrotnej o rejestracji, klient przed wizytą pobierze wydruk w biletomacie. Umówić się również można telefonicznie w godzinach pracy urzędu.

Obsługa klientów umówionych przez telefon zostanie zaplanowana codziennie w godzinach 13.00- 15.30.

Telefoniczne zgłoszenia klientów Wydziału Komunikacji będą przyjmowane pod nr: 91 4804 804 lub 4804 827.

Interesant podczas rozmowy poproszony zostanie o podanie numeru rejestracyjnego auta. W przypadku umówienia telefonicznego, wydruk z biletomatu przed wizytą nie będzie konieczny.

Zachęcamy również mieszkańców do korzystania z dostępnych stale narzędzi, umożliwiających załatwienie formalności w Wydziale Komunikacji: platformy obsługi ePUAP oraz wirtualnej skrzynki podawczej PWPW. Osoby składające wniosek o zbyciu/ nabyciu pojazdu mogą również korzystać z tej formy kontaktu, a także przesłać informację o sprzedaży lub kupnie auta tradycyjną pocztą.

Wszelkich informacji na temat nowych zasad funkcjonowania wydziału, zasięgnąć można w godzinach pracy Starostwa (8.00- 16.00) dzwoniąc pod nr tel. 91 4804 812.

 

 

Bądź na bieżąco z informacjami z gminy! Dodaj nasz kanał RSS.

Kana RSS Pomoc RSS

Szukaj w serwisie

nasz kanał TV

Urząd Gminy Stargard
ul. Rynek Staromiejski 5
73-110 Stargard

Telefon: ( 91) 561 34 10,
Fax: (91) 561 34 11
e-mail: sekretariat@gmina.stargard.pl

  Luty 2021  
Pn Wt Śr Cz Pt So Ni
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28

Licznik odwiedzin

4557152