Zmiany w naborze: Granty PPGR
Zmiany w naborze: Granty PPGR - Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym
Trwa nabór oświadczeń do złożenia wniosku przez Gminę Stargard
W związku z pytaniami i wątpliwościami dotyczącymi zapisów dokumentacji konkursowej projektu "Granty PPGR" uprzejmie informujemy, że 14.10.2021 doprecyzowaniu uległy zapisy dokumentacji konkursowej.
Zmiany wprowadzają doprecyzowanie kwestii przekazania sprzętu do użytkownika końcowego oraz monitorowania efektów projektu: sprzęt zostanie przekazany na własność, natomiast przez okres 2 lat od zakończenia projektu podlega kontroli Gminy Stargard.
Wsparcie skierowane jest do uczniów, którzy łącznie spełnią następujące warunki udziału w programie:
- dziecko/uczeń pełnoletni zamieszkuje miejscowość lub gminę, w której funkcjonowało niegdyś zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwo gospodarki rolnej;
- dziecko/uczeń pełnoletni jest członkiem rodziny (krewnym w linii prostej tj. rodzicie, dziadkowie, pradziadkowie / opiekunem prawnym) osoby, która pracowała niegdyś w zlikwidowanym państwowym przedsiębiorstwie gospodarki rolnej i zamieszkiwała w miejscowości lub gminie objętej PPGR;
- dziecko/uczeń pełnoletni nie otrzymał na własność lub w drodze użyczenia, w ostatnim roku oraz roku poprzedzającym rok złożenia przedmiotowego wniosku (tj. w roku 2020 i 2021), komputera stacjonarnego lub przenośnego będącego laptopem zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych lub zwrotu kosztów lub dofinansowania zakupu tych rzeczy.
Jednocześnie, w przypadku gdy Gmina pozyskała już oświadczenia od użytkowników końcowych na uprzednich wzorach oświadczenia, informujemy, że będą one kwalifikowalne. Zmiany w oświadczeniu mają na celu doprecyzowanie i rozszerzenie katalogu miejscowości i nie wpływają na merytorykę oświadczeń. Nie ma potrzeby dokonywania ich wymiany.
Osoby/rodziców dzieci spełniających kryteria zapraszamy do pobrania i złożenia odpowiedniego oświadczenia wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych w sekretariacie Urzędu Gminy Stargard w terminie d o 29 października 2021 r. w godz. pracy Urzędu 7:30 - 15:30.
Wymagane dokumenty:
- Oświadczenie dla rodzica/opiekuna prawnego – które będzie podstawą do złożenia wniosku przez gminę;
- Oświadczenie ucznia szkoły średniej który osiągnął pełnoletność (dotyczy beneficjentów końcowych, pobierających nauki w roku szkolnym 20212022 którzy ukończyli 18 rok życia) – które będzie podstawą do umożliwienia złożenia wniosku przez gminę;
- Dokumenty potwierdzające fakt zatrudnienia w PPGR, na potwierdzenie pracy w PPGR należy dołączyć ksero dokumentu np. umowę o pracę, angaż, książeczkę ubezpieczeniową, świadectwo pracy, bądź inny dokument.
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
Centrum Projektów Polska Cyfrowa zamieściło na swojej stronie internetowej odpowiedzi na pytania dotyczące naboru do programu wsparcia dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym zadawane przez potencjalnych beneficjentów.
Odpowiedzi na pytania mogą również pomóc rozwiać wątpliwości dotyczące kwalifikowalności Beneficjentów końcowych:
Osoba do kontaktu w sprawie programu:
Pani Monika Kędzierska
Tel. 91 561 34 27, pok. nr 302
Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!